sobota 11. listopadu 2017

Boseho hvězdy

Zatímco jsem tady nebyla,
proběhlo jedno ze zásadních setkání.



Někdy potkávám lidi ze své planety...
Ocitneme se vedle sebe, vyměníme si letmý pohled a poznáme se podle povědomých očí.
Oči vždycky poznají svoje lidi.
V tu chvíli jemně zacinká vnitřní zvoneček.
Může se stát, že se známe sotva hodinku dvě, nebo jsme se sešli jedenkrát za dlouhý čas,
ale jasný pocit v hrudi říká, že se známe nejednu desítku a stovku let.



Každý takový člověk, kterého v rámci miliónů "náhod" potkáme,
je připomínkou Domova.

♥♥♥

Jsem součástí všeho, co jsem četl.
(Theodore Roosevelt)



2 komentáře:

  1. Milá Janinko,
    tvá slůvka jsou tak pravdivá.A i já jsem šťastná za taková setkání a vnitřní zvoneček....
    A jedno ti musím říct chyběla jsi mi... A když vidím srdéčko tak nějak vím že je vše tak jak má být. Posílám ti mnoho pozdravů a mávám ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá,
    moc ráda tě tady vidím! Nepleteš se, všechno je v pořádku! To tvoje srdíčko mám moc ráda, používám ho pořád.
    Měj krásný podzim plný setkání...

    OdpovědětVymazat