středa 27. dubna 2016

Navzdory

některým názorům považuju své povolání
za vcelku náročné.
Proto se často nemůžu dočkat,
až v pátek zabouchnu za dětičkama dveře
a
na domov se těším jako na oázu klidu.
Proto jsem minulý pátek ani nechtěla uvěřit vlastní očím,
když jsem otevřela a uviděla tohle!



Nemám ráda překvapení.
Ale můj milý mě chtěl překvapit,
a dostal skvělý nápad - vymalujeme!


Hystericky ječet jsem přestala až k večeru.
Vím, že to myslel dobře,
ale příště mi bude stačit, když mě překvapí třeba čokoládou.
♥♥♥



4 komentáře:

  1. Jani...od přírody nenávidím různá překvapení všeho druhu a vždy reaguji hystericky...ovšem kdyby mě někdo překvapil výmalbou bytu, asi bych se mooooc radovala...pohlaď svého milého, přečti si nějakou báseň a těš se z faktu, že Ti bude krásně vonět byt...

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, sice to ze začátku vypadá jako pohroma, ale teď už jsi určitě ráda viď.☺Ne každé překvapení je příjemné, ale tohle je pohoda.Měj se moc krásně a -u nás se říká -klíííd.Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jano,
    jak jedna věta dokáže člověka v nesprávnou dobu rozdovádět, že?! :o)
    Na druhou stranu, co by lecjaká žena dala za to, kdyby jí toto jedno slovo manžel konečně řekl: "Vymalujeme!" :o)
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé závidím.-)Nás malování čeká.-)Hezké dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat