neděle 20. prosince 2015

15 minut

Často si představuju, že prolenoším celý den.
Zkušenost mě ale učí, že nejlépe si odpočinu kreativní činností.
Takže když jsem na pinterestu objevila 15 minutové Vánoce,
neváhala jsem a na posední chvíli vyrobila pár dárků pro kolegyně v práci.

 
Součástí vánoční pohody je:
něco na zub
svíčka
zápalky
sáček čaje
tématický text, příběh, veršík
...

Doufám, že potěším...
♥♥♥


6 komentářů:

  1. Přeji ti hezké svátky a štastný Nový rok

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný dárek - takové mám nejraději!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dávám pozor, protože jen málokdo ocení vlastní výrobu...
      Děkuju!

      Vymazat
  3. Taky bych chtěla aspoň jeden den lenosti, ale nějak to asi neumím :-) kreativita je někdy previt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kreativita je důležitá, alespon pro mě. Ale toho času, co zabere♥♥♥

      Vymazat