neděle 7. června 2015

Bezová sezóna


Spolu s jahodami otevírá léto.
Prázdniny na dohled.
A taky zavařovací období...


Bezový sirup mám nejraději.
Ten léto otevírá.
Sirup z plodů - bezinek, pak stojí na jeho konci.
Té radosti a krásy mezi tím!


Těším se moc!

♥♥♥



6 komentářů:

  1. Jsem šílená ostuda, ale bezový sirup jsem ještě nedělala a budu to muset napravit, hodně o něm čtu i o bezových limonádách.
    Krásné pocitové fotky, cítím z nich to letní těšení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně se moc těším!
      Letos jsem chtěla vyzkoušet i bezovou marmeládu, ale už to asi nestihnu.
      Mávám!

      Vymazat
  2. Dříve děti také milovaly bezový sirup - vždy jsem jim v něm něchala plavat pár kvítků pro radost v zimě. Teď už ho nechtějí, škoda. Máš nádherné viněty - super nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi kvítky to může být pěkné, nikdy mě to nenapadlo!
      Díky za návštěvu, mávám a zdravím!

      Vymazat
  3. Ted je ta pravá sezona a ještě chci vyzkoušet medunkový sirup Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňka mi letos vůbec nevylezla, tak mám smůlu, ale dělám i další sirupy, spotřebujeme tak 60 lahví...
      Zdravím!

      Vymazat